Utvidet returrett til 31. januar 2025

Location-Based Social Media

- Space, Time and Identity

Om Location-Based Social Media

This book extends current understandings of the effects of using locative social media on spatiality, the experience of time and identity.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319841687
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 112
  • Utgitt:
  • 4. mai 2018
  • Utgave:
  • 12017
  • Dimensjoner:
  • 148x210x0 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Location-Based Social Media

This book extends current understandings of the effects of using locative social media on spatiality, the experience of time and identity.

Brukervurderinger av Location-Based Social Media



Finn lignende bøker
Boken Location-Based Social Media finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.