Utvidet returrett til 31. januar 2025

Making Media Work

- Cultures of Management in the Entertainment Industries

Om Making Media Work

Aims to provide a deeper and more nuanced understanding of management within the entertainment industries. This book traces the changing roles of management both historically and in the contemporary moment within US and international contexts, and across a range of media forms, from film and television to video games and social media.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780814760994
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 336
  • Utgitt:
  • 1. august 2014
  • Dimensjoner:
  • 230x151x21 mm.
  • Vekt:
  • 538 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Making Media Work

Aims to provide a deeper and more nuanced understanding of management within the entertainment industries. This book traces the changing roles of management both historically and in the contemporary moment within US and international contexts, and across a range of media forms, from film and television to video games and social media.

Brukervurderinger av Making Media Work



Finn lignende bøker
Boken Making Media Work finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.