Utvidet returrett til 31. januar 2025

Making Online News- Volume 2

- Newsroom Ethnographies in the Second Decade of Internet Journalism

Om Making Online News- Volume 2

Online journalism has taken center stage in debates about the future of news. This volume offers empirical evidence about actual developments in online newsrooms. It presents twelve all-new case studies of newsrooms around the world, including the United States of America, United Kingdom, Belgium, Denmark, Norway, Zimbabwe and Malaysia.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781433110658
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 186
  • Utgitt:
  • 10. juni 2011
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 232x157x17 mm.
  • Vekt:
  • 406 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 22. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Making Online News- Volume 2

Online journalism has taken center stage in debates about the future of news. This volume offers empirical evidence about actual developments in online newsrooms. It presents twelve all-new case studies of newsrooms around the world, including the United States of America, United Kingdom, Belgium, Denmark, Norway, Zimbabwe and Malaysia.

Brukervurderinger av Making Online News- Volume 2



Finn lignende bøker
Boken Making Online News- Volume 2 finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.