Utvidet returrett til 31. januar 2025

Managing Hospitality Experiences

Om Managing Hospitality Experiences

This new textbook provides a full and detailed insight into the ways in which experiences are designed and delivered. It covers management issues such as marketing, human resources, operations, quality management, facilities management, project management, and strategy, and is supported throughout by pedagogic features and case studies.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781789242034
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 208
  • Utgitt:
  • 25. juni 2020
  • Dimensjoner:
  • 247x189x19 mm.
  • Vekt:
  • 598 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 12. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Managing Hospitality Experiences

This new textbook provides a full and detailed insight into the ways in which experiences are designed and delivered. It covers management issues such as marketing, human resources, operations, quality management, facilities management, project management, and strategy, and is supported throughout by pedagogic features and case studies.

Brukervurderinger av Managing Hospitality Experiences



Finn lignende bøker
Boken Managing Hospitality Experiences finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.