Utvidet returrett til 31. januar 2025

Market Encounters

- Consumer Cultures in Twentieth-Century Ghana

Om Market Encounters

By emphasizing the centrality of human relationships to Ghana's economic past, Murillo introduces a radical rethinking of consumption studies from an Africa-centered perspective. The result is a keen look at colonial capitalism in all of its intricacies, legacies, and contradictions, including its entanglement with gender and race.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780821422885
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 248
  • Utgitt:
  • 16. oktober 2017
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 22. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Market Encounters

By emphasizing the centrality of human relationships to Ghana's economic past, Murillo introduces a radical rethinking of consumption studies from an Africa-centered perspective. The result is a keen look at colonial capitalism in all of its intricacies, legacies, and contradictions, including its entanglement with gender and race.

Brukervurderinger av Market Encounters



Finn lignende bøker
Boken Market Encounters finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.