Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing and Advertising in the Online-to-Offline (O2O) World

Om Marketing and Advertising in the Online-to-Offline (O2O) World

"This book presents insight into Online and Offline marketing strategies and practices as a the new normal that will guide marketing scholars and practitioners alike, focusing on the emerging trend of online and offline worlds fusion"--

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781668458457
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 340
  • Utgitt:
  • 28. oktober 2022
  • Dimensjoner:
  • 216x18x279 mm.
  • Vekt:
  • 789 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 22. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Marketing and Advertising in the Online-to-Offline (O2O) World

"This book presents insight into Online and Offline marketing strategies and practices as a the new normal that will guide marketing scholars and practitioners alike, focusing on the emerging trend of online and offline worlds fusion"--

Brukervurderinger av Marketing and Advertising in the Online-to-Offline (O2O) World



Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.