Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing for Tourism, Hospitality & Events

- A Global & Digital Approach

Om Marketing for Tourism, Hospitality & Events

Filling a gap in the market, this new title approaches the field through a uniquely international angle, with increased emphasis on the impact of digital technology and supported by international case-studies.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781473926646
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 384
  • Utgitt:
  • 9. juni 2017
  • Dimensjoner:
  • 246x189x17 mm.
  • Vekt:
  • 816 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 4. desember 2024

Beskrivelse av Marketing for Tourism, Hospitality & Events

Filling a gap in the market, this new title approaches the field through a uniquely international angle, with increased emphasis on the impact of digital technology and supported by international case-studies.

Brukervurderinger av Marketing for Tourism, Hospitality & Events



Finn lignende bøker
Boken Marketing for Tourism, Hospitality & Events finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.