Norges billigste bøker

Marketing Modernism in Fin-de-Siecle Europe

Om Marketing Modernism in Fin-de-Siecle Europe

Describes the rise of modernism from its beginnings in the Impressionist movement. This book reveals that market discourses were pervasive in the ideological defense of modernism from its very inception and that the avant-garde actually thrived on the commercial appeal of anti-commercialism at the turn of the century.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780691029269
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 376
  • Utgitt:
  • 12. januar 1997
  • Dimensjoner:
  • 162x236x23 mm.
  • Vekt:
  • 564 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Marketing Modernism in Fin-de-Siecle Europe

Describes the rise of modernism from its beginnings in the Impressionist movement. This book reveals that market discourses were pervasive in the ideological defense of modernism from its very inception and that the avant-garde actually thrived on the commercial appeal of anti-commercialism at the turn of the century.

Brukervurderinger av Marketing Modernism in Fin-de-Siecle Europe



Finn lignende bøker
Boken Marketing Modernism in Fin-de-Siecle Europe finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.