Norges billigste bøker

Marketingproduktivitat

- Konzeption, Messung und empirische Analyse

Om Marketingproduktivitat

Daniel Daum entwickelt die Struktur eines Kennzahlensystems zur Messung der Produktivitat, das in Abhangigkeit der Bezugsobjekte des Marketing zentrale Marketing-Outputgroessen und -Inputgroessen berucksichtigt.

Vis mer
  • Språk:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783824473403
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 213
  • Utgitt:
  • 29. mars 2001
  • Utgave:
  • 2001
  • Dimensjoner:
  • 229x152x12 mm.
  • Vekt:
  • 345 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Marketingproduktivitat

Daniel Daum entwickelt die Struktur eines Kennzahlensystems zur Messung der Produktivitat, das in Abhangigkeit der Bezugsobjekte des Marketing zentrale Marketing-Outputgroessen und -Inputgroessen berucksichtigt.

Brukervurderinger av Marketingproduktivitat



Finn lignende bøker
Boken Marketingproduktivitat finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.