Utvidet returrett til 31. januar 2025

Masculinity, Media, and the American Presidency

Om Masculinity, Media, and the American Presidency

This book analyzes the way media describe presidential candidates' character and the degree to which this discourse maintains a preference for masculinity in our politics, using content analysis of major print new media outlets.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781349566044
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 195
  • Utgitt:
  • 7. februar 2016
  • Utgave:
  • 12015
  • Dimensjoner:
  • 140x216x0 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Masculinity, Media, and the American Presidency

This book analyzes the way media describe presidential candidates' character and the degree to which this discourse maintains a preference for masculinity in our politics, using content analysis of major print new media outlets.

Brukervurderinger av Masculinity, Media, and the American Presidency



Finn lignende bøker
Boken Masculinity, Media, and the American Presidency finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.