Utvidet returrett til 31. januar 2025

Mass Advertising as Social Forecast

- A Method for Future Research

Om Mass Advertising as Social Forecast

Fowles asserts that the appeals of mass advertising reflect the motivational state of the targeted audience and that these motivational states anticipate socio-cultural change. From this data, he constructs a forecast of our socio-cultural state in 1980 and predicts an increasingly isolationist U.S.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780837185958
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 156
  • Utgitt:
  • 11. august 1976
  • Dimensjoner:
  • 140x216x12 mm.
  • Vekt:
  • 397 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Mass Advertising as Social Forecast

Fowles asserts that the appeals of mass advertising reflect the motivational state of the targeted audience and that these motivational states anticipate socio-cultural change. From this data, he constructs a forecast of our socio-cultural state in 1980 and predicts an increasingly isolationist U.S.

Brukervurderinger av Mass Advertising as Social Forecast



Finn lignende bøker
Boken Mass Advertising as Social Forecast finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.