Utvidet returrett til 31. januar 2025

Mass Media, Mass Propaganda

- Understanding the News in the 'War on Terror'

Om Mass Media, Mass Propaganda

This work examines how the mainstream American media reacts to pro-war and anti-war themes throughout the War on Terror in regards to the wars in Afghanistan and Iraq. Using a political economy approach, the author addresses the ways in which corporations that own media reinforce official doctrines and propaganda by contrasting the content of American media to that of other global media.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780739119020
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 340
  • Utgitt:
  • 28. april 2008
  • Dimensjoner:
  • 160x239x31 mm.
  • Vekt:
  • 626 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024

Beskrivelse av Mass Media, Mass Propaganda

This work examines how the mainstream American media reacts to pro-war and anti-war themes throughout the War on Terror in regards to the wars in Afghanistan and Iraq. Using a political economy approach, the author addresses the ways in which corporations that own media reinforce official doctrines and propaganda by contrasting the content of American media to that of other global media.

Brukervurderinger av Mass Media, Mass Propaganda



Finn lignende bøker
Boken Mass Media, Mass Propaganda finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.