Utvidet returrett til 31. januar 2024

Measuring Psychological Responses To Media Messages

Om Measuring Psychological Responses To Media Messages

First Published in 1994. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415515566
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 256
  • Utgitt:
  • 2. desember 2011
  • Dimensjoner:
  • 230x154x16 mm.
  • Vekt:
  • 380 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 28. november 2024

Beskrivelse av Measuring Psychological Responses To Media Messages

First Published in 1994. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.

Brukervurderinger av Measuring Psychological Responses To Media Messages



Finn lignende bøker
Boken Measuring Psychological Responses To Media Messages finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.