Utvidet returrett til 31. januar 2025

Measuring the Impact of Social Media on Business Profit & Success

- A Fortune 500 Perspective

av Cong Li
Om Measuring the Impact of Social Media on Business Profit & Success

Focusing on Facebook, Twitter, Google+, and YouTube, this book examines how Fortune 500 companies use social media. Collected over a five-year period, the authors assess the companies' social media activities and their business performance data, such as stock return, total revenue, net income, and earnings per share.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781433125782
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 170
  • Utgitt:
  • 24. juli 2015
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 225x152x19 mm.
  • Vekt:
  • 262 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Measuring the Impact of Social Media on Business Profit & Success

Focusing on Facebook, Twitter, Google+, and YouTube, this book examines how Fortune 500 companies use social media. Collected over a five-year period, the authors assess the companies' social media activities and their business performance data, such as stock return, total revenue, net income, and earnings per share.

Brukervurderinger av Measuring the Impact of Social Media on Business Profit & Success



Finn lignende bøker
Boken Measuring the Impact of Social Media on Business Profit & Success finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.