Utvidet returrett til 31. januar 2025

Media and Power in International Contexts

- Perspectives on Agency and Identity

Om Media and Power in International Contexts

Media and Power is sponsored by the Communication, Information Technologies, and Media Sociology (CITAMS). This volume contributes phenomenological and epistemic knowledge of the intersection of media and various forms of power, addressing the relationships between media and gender, race, ethnicity, and national identity.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781787694569
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 192
  • Utgitt:
  • 12. november 2018
  • Dimensjoner:
  • 161x239x16 mm.
  • Vekt:
  • 404 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Media and Power in International Contexts

Media and Power is sponsored by the Communication, Information Technologies, and Media Sociology (CITAMS). This volume contributes phenomenological and epistemic knowledge of the intersection of media and various forms of power, addressing the relationships between media and gender, race, ethnicity, and national identity.

Brukervurderinger av Media and Power in International Contexts



Finn lignende bøker
Boken Media and Power in International Contexts finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.