Utvidet returrett til 31. januar 2025

Media and the Chinese Diaspora

- Community, Communications and Commerce

Om Media and the Chinese Diaspora

Examines the key role of the media in the Chinese diaspora, especially the media's role in communication, fostering a sense of community and defining different kinds of transnational Chineseness, and in showing how media communication is linked to commerce. This book talks about the vibrancy and dynamism of the Chinese-language media.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415352048
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 234
  • Utgitt:
  • 11. juli 2006
  • Dimensjoner:
  • 166x241x19 mm.
  • Vekt:
  • 482 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Media and the Chinese Diaspora

Examines the key role of the media in the Chinese diaspora, especially the media's role in communication, fostering a sense of community and defining different kinds of transnational Chineseness, and in showing how media communication is linked to commerce. This book talks about the vibrancy and dynamism of the Chinese-language media.

Brukervurderinger av Media and the Chinese Diaspora



Finn lignende bøker
Boken Media and the Chinese Diaspora finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.