Norges billigste bøker

Media Audiences

- Effects, Users, Institutions, and Power

Om Media Audiences

Media Audiences: Effects, Users, Institutions, and Power 2nd Edition explores the concept of media audiences from four broad perspectives: as "victims" of mass media, as market constructions & commodities, as users of media, and as producers & subcultures of mass media.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781506397405
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 368
  • Utgitt:
  • 11. mai 2020
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 231x185x19 mm.
  • Vekt:
  • 678 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av Media Audiences

Media Audiences: Effects, Users, Institutions, and Power 2nd Edition explores the concept of media audiences from four broad perspectives: as "victims" of mass media, as market constructions & commodities, as users of media, and as producers & subcultures of mass media.

Brukervurderinger av Media Audiences



Finn lignende bøker
Boken Media Audiences finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.