Utvidet returrett til 31. januar 2025

Media Audiences in Ireland: Power and Cultural Identity

- Power and Cultural Identity

Om Media Audiences in Ireland: Power and Cultural Identity

Exploring key areas relating to media, power and cultural identity, this study looks at the effects of the media in Ireland, first radio, then television, and now the newer media.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781900621090
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 288
  • Utgitt:
  • 10. januar 2019
  • Dimensjoner:
  • 156x232x22 mm.
  • Vekt:
  • 408 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av Media Audiences in Ireland: Power and Cultural Identity

Exploring key areas relating to media, power and cultural identity, this study looks at the effects of the media in Ireland, first radio, then television, and now the newer media.

Brukervurderinger av Media Audiences in Ireland: Power and Cultural Identity



Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.