Utvidet returrett til 31. januar 2025

Media Consumption and Everyday Life in Asia

Om Media Consumption and Everyday Life in Asia

Considers the consequences of media consumption in people's everyday life at a time when the political, socio-economic, and cultural forces by which the media operate are rapidly globalizing in Asia. This book argues for the centrality of the media to Asian transformations in the era of globalization.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415962452
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 250
  • Utgitt:
  • 19. juni 2008
  • Dimensjoner:
  • 152x229x20 mm.
  • Vekt:
  • 476 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Media Consumption and Everyday Life in Asia

Considers the consequences of media consumption in people's everyday life at a time when the political, socio-economic, and cultural forces by which the media operate are rapidly globalizing in Asia. This book argues for the centrality of the media to Asian transformations in the era of globalization.

Brukervurderinger av Media Consumption and Everyday Life in Asia



Finn lignende bøker
Boken Media Consumption and Everyday Life in Asia finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.