Utvidet returrett til 31. januar 2025

Media Convergence

- Networked Digital Media in Everyday Life

Om Media Convergence

This book focuses on how everyday media such as Facebook, iTunes and Google can be understood in new ways for the 21st century through ideas of convergence. Key chapters explore the development of the internet, the rise of social media and the new opportunities for audiences to create, collaborate upon and share their own media.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230228931
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 248
  • Utgitt:
  • 13. desember 2011
  • Dimensjoner:
  • 138x216x18 mm.
  • Vekt:
  • 508 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Media Convergence

This book focuses on how everyday media such as Facebook, iTunes and Google can be understood in new ways for the 21st century through ideas of convergence. Key chapters explore the development of the internet, the rise of social media and the new opportunities for audiences to create, collaborate upon and share their own media.

Brukervurderinger av Media Convergence



Finn lignende bøker
Boken Media Convergence finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.