Norges billigste bøker

Media Economics

- Applying Economics to New and Traditional Media

Om Media Economics

Provides a foundation of the microeconomic principles and concepts required to understand media industries and issues in the converging media environment. Explaining economic principles, this book use cases and examples to demonstrate how these principles can be used to analyze media issues and problems.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780761930969
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 368
  • Utgitt:
  • 17. august 2004
  • Dimensjoner:
  • 154x228x20 mm.
  • Vekt:
  • 502 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. september 2025

Beskrivelse av Media Economics

Provides a foundation of the microeconomic principles and concepts required to understand media industries and issues in the converging media environment. Explaining economic principles, this book use cases and examples to demonstrate how these principles can be used to analyze media issues and problems.

Brukervurderinger av Media Economics



Finn lignende bøker
Boken Media Economics finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.