Utvidet returrett til 31. januar 2025

Media Effects

- Advances in Theory and Research

Om Media Effects

Now in its fourth edition, Media Effects again features essays from some of the finest scholars in the field and serves as a comprehensive reference volume for scholars, teachers, and students. This edition contains both new and updated content on social media, video games, mobile communication, and virtual technologies.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138590229
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 454
  • Utgitt:
  • 28. juni 2019
  • Utgave:
  • 4
  • Dimensjoner:
  • 253x178x26 mm.
  • Vekt:
  • 884 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 4. desember 2024

Beskrivelse av Media Effects

Now in its fourth edition, Media Effects again features essays from some of the finest scholars in the field and serves as a comprehensive reference volume for scholars, teachers, and students. This edition contains both new and updated content on social media, video games, mobile communication, and virtual technologies.

Brukervurderinger av Media Effects



Finn lignende bøker
Boken Media Effects finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.