Utvidet returrett til 31. januar 2025

Media Effects and Beyond

- Culture, Socialization and Lifestyles

Om Media Effects and Beyond

An analysis of the use and effects of television, video and music where the consumer is not seen as a passive object but as an active subject.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415091411
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 334
  • Utgitt:
  • 27. oktober 1994
  • Dimensjoner:
  • 156x234x20 mm.
  • Vekt:
  • 635 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024

Beskrivelse av Media Effects and Beyond

An analysis of the use and effects of television, video and music where the consumer is not seen as a passive object but as an active subject.

Brukervurderinger av Media Effects and Beyond



Finn lignende bøker
Boken Media Effects and Beyond finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.