Utvidet returrett til 31. januar 2025

Media Management and Artificial Intelligence

Om Media Management and Artificial Intelligence

This cutting-edge textbook examines contemporary media business models in the context of Artificial Intelligence and digital transformation. AI has dramatically impacted media production and distribution, from recommendation engines to synthetic humans, from video-to-text tools to natural language models.

Vis mer
  • Språk:
  • Ukjent
  • ISBN:
  • 9781032100944
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 336
  • Utgitt:
  • 18. november 2022
  • Dimensjoner:
  • 173x20x243 mm.
  • Vekt:
  • 636 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Media Management and Artificial Intelligence

This cutting-edge textbook examines contemporary media business models in the context of Artificial Intelligence and digital transformation. AI has dramatically impacted media production and distribution, from recommendation engines to synthetic humans, from video-to-text tools to natural language models.

Brukervurderinger av Media Management and Artificial Intelligence



Finn lignende bøker
Boken Media Management and Artificial Intelligence finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.