Norges billigste bøker

Media Management Matters

- Challenges and Opportunities for Bridging Theory and Practice

Om Media Management Matters

This edited volume explores media management as engaged scholarship, bridging theory and practice and discussing collaboration between academia, policymakers, and the media industry. Covering topics such as business models in digital news and small-market sustainability, it encourages actionable knowledge for industry decision makers.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367210991
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 266
  • Utgitt:
  • 31. mars 2020
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 17. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Media Management Matters

This edited volume explores media management as engaged scholarship, bridging theory and practice and discussing collaboration between academia, policymakers, and the media industry. Covering topics such as business models in digital news and small-market sustainability, it encourages actionable knowledge for industry decision makers.

Brukervurderinger av Media Management Matters



Finn lignende bøker
Boken Media Management Matters finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.