Norges billigste bøker

Media Messages in American Presidential Elections

Om Media Messages in American Presidential Elections

Focusing her attention on the audience, Diana Owen investigates the way people process media messages during campaigns. Focusing on candidate advertisements, newspaper and television news stories, poll results, and presidential debates, she also ties voters' general media use habits to the way they receive and process media messages.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780313263620
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 224
  • Utgitt:
  • 18. januar 1991
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 16. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Media Messages in American Presidential Elections

Focusing her attention on the audience, Diana Owen investigates the way people process media messages during campaigns. Focusing on candidate advertisements, newspaper and television news stories, poll results, and presidential debates, she also ties voters' general media use habits to the way they receive and process media messages.

Brukervurderinger av Media Messages in American Presidential Elections



Finn lignende bøker
Boken Media Messages in American Presidential Elections finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.