Norges billigste bøker

Media Research Methods

- Audiences, Institutions, Texts

Om Media Research Methods

This fully revised and updated second edition provides an accessible introduction to the research methods for studying media, communication and culture. In particular, the new edition considers how globalisation and digitalisation have changed the contexts, practices and content of media and the way that it is researched.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781137552150
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 385
  • Utgitt:
  • 24. oktober 2017
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 157x237x22 mm.
  • Vekt:
  • 610 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Forventes ikke å være levert før jul

Beskrivelse av Media Research Methods

This fully revised and updated second edition provides an accessible introduction to the research methods for studying media, communication and culture. In particular, the new edition considers how globalisation and digitalisation have changed the contexts, practices and content of media and the way that it is researched.

Brukervurderinger av Media Research Methods



Finn lignende bøker
Boken Media Research Methods finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.