Utvidet returrett til 31. januar 2025

Media U

- How the Need to Win Audiences Has Shaped Higher Education

Om Media U

Media U presents a provocative rethinking of the development of American higher education centered on the insight that universities are media institutions. Mark Garrett Cooper and John Marx argue that the fundamental goal of the American research university has been to cultivate audiences and convince them of its value.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780231186377
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 352
  • Utgitt:
  • 21. august 2018
  • Dimensjoner:
  • 228x153x22 mm.
  • Vekt:
  • 486 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 6. desember 2024

Beskrivelse av Media U

Media U presents a provocative rethinking of the development of American higher education centered on the insight that universities are media institutions. Mark Garrett Cooper and John Marx argue that the fundamental goal of the American research university has been to cultivate audiences and convince them of its value.

Brukervurderinger av Media U



Finn lignende bøker
Boken Media U finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.