Utvidet returrett til 31. januar 2025

Mediating the Vote

- The Changing Media Landscape in U.S. Presidential Campaigns

Om Mediating the Vote

Explores a number of questions about media use and its relation to democratic engagement, analyzing the effects of communication forms on the 2004 presidential elections. This book contributes to an important goal in political communication studies creating an integrated, and precise picture of how media affects democratic engagement.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780742541436
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 186
  • Utgitt:
  • 1. desember 2006
  • Dimensjoner:
  • 161x240x19 mm.
  • Vekt:
  • 417 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Mediating the Vote

Explores a number of questions about media use and its relation to democratic engagement, analyzing the effects of communication forms on the 2004 presidential elections. This book contributes to an important goal in political communication studies creating an integrated, and precise picture of how media affects democratic engagement.

Brukervurderinger av Mediating the Vote



Finn lignende bøker
Boken Mediating the Vote finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.