Utvidet returrett til 31. januar 2025

Modelling Learners and Learning in Science Education

- Developing Representations of Concepts, Conceptual Structure and Conceptual Change to Inform Teaching and Research

Om Modelling Learners and Learning in Science Education

This book looks at the centrality of models for knowledge claims in science education and explores the modeling of mental processes, knowledge, cognitive development, and conceptual learning.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789402405224
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 364
  • Utgitt:
  • 17. september 2016
  • Utgave:
  • 12013
  • Dimensjoner:
  • 155x235x20 mm.
  • Vekt:
  • 5796 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Modelling Learners and Learning in Science Education

This book looks at the centrality of models for knowledge claims in science education and explores the modeling of mental processes, knowledge, cognitive development, and conceptual learning.

Brukervurderinger av Modelling Learners and Learning in Science Education



Finn lignende bøker
Boken Modelling Learners and Learning in Science Education finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.