Utvidet returrett til 31. januar 2025

Music Business: The Key Concepts

Om Music Business: The Key Concepts

Organised in an accessible A-Z format and fully cross-referenced throughout, this book is a comprehensive guide to the terminology commonly used in the music business today. It embraces definitions from a number of relevant fields, from e-commerce to intellectual property law.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415995351
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 208
  • Utgitt:
  • 27. august 2009
  • Dimensjoner:
  • 141x218x16 mm.
  • Vekt:
  • 272 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 12. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Music Business: The Key Concepts

Organised in an accessible A-Z format and fully cross-referenced throughout, this book is a comprehensive guide to the terminology commonly used in the music business today. It embraces definitions from a number of relevant fields, from e-commerce to intellectual property law.

Brukervurderinger av Music Business: The Key Concepts



Finn lignende bøker
Boken Music Business: The Key Concepts finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.