Norges billigste bøker

Neighborhood Branding, Identity and Tourism

Om Neighborhood Branding, Identity and Tourism

This book delves into neighborhood branding by looking at the city of Orlando and the identities that set each neighborhood apart from another. The word Orlando is almost synonymous with Disney, Mickey Mouse, and for good reason. But what other brand identities does the place have?

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138573567
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 110
  • Utgitt:
  • 19. mars 2019
  • Dimensjoner:
  • 224x146x17 mm.
  • Vekt:
  • 266 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Neighborhood Branding, Identity and Tourism

This book delves into neighborhood branding by looking at the city of Orlando and the identities that set each neighborhood apart from another. The word Orlando is almost synonymous with Disney, Mickey Mouse, and for good reason. But what other brand identities does the place have?

Brukervurderinger av Neighborhood Branding, Identity and Tourism



Finn lignende bøker
Boken Neighborhood Branding, Identity and Tourism finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.