Utvidet returrett til 31. januar 2025

New Media and Chinese Society

Om New Media and Chinese Society

This book focuses on the influence of social media on Chinese society. The book explores four main areas: the challenges and opportunities for Chinese journalism and communications, changes in Chinese economic development, influences and forecasts for Chinese politics, and the impacts on Chinese culture.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789811349355
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 290
  • Utgitt:
  • 9. desember 2018
  • Utgave:
  • 12017
  • Dimensjoner:
  • 155x235x0 mm.
  • Vekt:
  • 474 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av New Media and Chinese Society

This book focuses on the influence of social media on Chinese society. The book explores four main areas: the challenges and opportunities for Chinese journalism and communications, changes in Chinese economic development, influences and forecasts for Chinese politics, and the impacts on Chinese culture.

Brukervurderinger av New Media and Chinese Society



Finn lignende bøker
Boken New Media and Chinese Society finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.