Utvidet returrett til 31. januar 2025

New Media in Times of Crisis

Om New Media in Times of Crisis

New Media in Times of Crisis provides an interdisciplinary look at research focused around how people organize in times of crisis. This book is grounded in the practices of first responders, crisis communicators, people experiencing tragic events, and communities who organize on- and off-line to make sense of their experiences.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138570290
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 242
  • Utgitt:
  • 21. mai 2019
  • Dimensjoner:
  • 227x152x16 mm.
  • Vekt:
  • 370 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av New Media in Times of Crisis

New Media in Times of Crisis provides an interdisciplinary look at research focused around how people organize in times of crisis. This book is grounded in the practices of first responders, crisis communicators, people experiencing tragic events, and communities who organize on- and off-line to make sense of their experiences.

Brukervurderinger av New Media in Times of Crisis



Finn lignende bøker
Boken New Media in Times of Crisis finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.