Norges billigste bøker

New Media Users in China I

New Media Users in China Iav Peng Lan
Om New Media Users in China I

As the first volume of a two-volume set on new media users in China, this book approaches the subject from a macro level by regarding users as constructive nodes within networks, thereby giving insights into the interaction between users and new media and among individuals within the ambit of new media.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032548760
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 240
  • Utgitt:
  • 18. desember 2024
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 440 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 22. oktober 2025

Beskrivelse av New Media Users in China I

As the first volume of a two-volume set on new media users in China, this book approaches the subject from a macro level by regarding users as constructive nodes within networks, thereby giving insights into the interaction between users and new media and among individuals within the ambit of new media.

Brukervurderinger av New Media Users in China I



Finn lignende bøker
Boken New Media Users in China I finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.