Norges billigste bøker

New Media Users in China

New Media Users in Chinaav Peng Lan
Om New Media Users in China

Seeking to better understand the interaction between users and new media and that among individuals within the ambit of new media, this two-volume set systematically investigates the new media user both as the nodified individual in the networks and the mediatized individual in a mediatized time and space.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032548784
  • Bindende:
  • Boxset
  • Sider:
  • 472
  • Utgitt:
  • 19. desember 2024
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 22. oktober 2025

Beskrivelse av New Media Users in China

Seeking to better understand the interaction between users and new media and that among individuals within the ambit of new media, this two-volume set systematically investigates the new media user both as the nodified individual in the networks and the mediatized individual in a mediatized time and space.

Brukervurderinger av New Media Users in China



Finn lignende bøker
Boken New Media Users in China finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.