Utvidet returrett til 31. januar 2025

New Vocabularies, Old Ideas

- Culture, Irishness and the Advertising Industry

Om New Vocabularies, Old Ideas

Advertisements are often viewed as indices of cultural change, just as advertising industry is often imagined as innovative and transformative. This book highlights routinisation of practices and representations in advertising.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783039119783
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 224
  • Utgitt:
  • 9. februar 2011
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 224x153x16 mm.
  • Vekt:
  • 346 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av New Vocabularies, Old Ideas

Advertisements are often viewed as indices of cultural change, just as advertising industry is often imagined as innovative and transformative. This book highlights routinisation of practices and representations in advertising.

Brukervurderinger av New Vocabularies, Old Ideas



Finn lignende bøker
Boken New Vocabularies, Old Ideas finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.