Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om Online Matching and Ad Allocation

Surveys the key problems, models, and algorithms from online matchings, as well as their implication in the practice of ad allocation. The book provides a classification of the problems in this area, an introduction into the techniques used, a glimpse into the practical impact, and ponders some questions that will be of interest in the future.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781601987181
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 120
  • Utgitt:
  • 17. oktober 2013
  • Dimensjoner:
  • 156x234x6 mm.
  • Vekt:
  • 181 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Online Matching and Ad Allocation

Surveys the key problems, models, and algorithms from online matchings, as well as their implication in the practice of ad allocation. The book provides a classification of the problems in this area, an introduction into the techniques used, a glimpse into the practical impact, and ponders some questions that will be of interest in the future.

Brukervurderinger av Online Matching and Ad Allocation



Finn lignende bøker
Boken Online Matching and Ad Allocation finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.