Utvidet returrett til 31. januar 2025

Packaged Pleasures

- How Technology and Marketing Revolutionized Desire

Om Packaged Pleasures

From the candy bar to the cigarette, records to roller coasters, a technological revolution during the last quarter of the nineteenth century precipitated a colossal shift in human consumption and sensual experience. This book sheds new light on the origins of modern consumer culture and how technologies have transformed human sensory experience.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780226121277
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 336
  • Utgitt:
  • 30. september 2014
  • Dimensjoner:
  • 164x240x29 mm.
  • Vekt:
  • 618 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 22. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Packaged Pleasures

From the candy bar to the cigarette, records to roller coasters, a technological revolution during the last quarter of the nineteenth century precipitated a colossal shift in human consumption and sensual experience. This book sheds new light on the origins of modern consumer culture and how technologies have transformed human sensory experience.

Brukervurderinger av Packaged Pleasures



Finn lignende bøker
Boken Packaged Pleasures finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.