Norges billigste bøker

Paradoxes of Interactivity

- Perspectives for Media Theory, Human-Computer Interaction, and Artistic Investigations

Om Paradoxes of Interactivity

Taking into account the drastic over-use of the term "interactivity" in connection with media, this anthology is designed to scrutinize the preconceptions that surround the idea of human-computer interaction. It includes several essays that give an overview of interactive music and sound performances.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783899428421
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 344
  • Utgitt:
  • 27. oktober 2008
  • Dimensjoner:
  • 135x225x0 mm.
  • Vekt:
  • 444 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Paradoxes of Interactivity

Taking into account the drastic over-use of the term "interactivity" in connection with media, this anthology is designed to scrutinize the preconceptions that surround the idea of human-computer interaction. It includes several essays that give an overview of interactive music and sound performances.

Brukervurderinger av Paradoxes of Interactivity



Finn lignende bøker
Boken Paradoxes of Interactivity finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.