Utvidet returrett til 31. januar 2025

Patronage, Power, and Agency in Medieval Art

Om Patronage, Power, and Agency in Medieval Art

The essays in this volume, from those that look at patronage from a theoretical perspective as it relates to issues such as gender, social and economic history, to individual case studies, highlight our need to look at the subject anew.

Vis mer
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 368
  • Utgitt:
  • 15. november 2013
  • Dimensjoner:
  • 216x280x27 mm.
  • Vekt:
  • 1220 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Patronage, Power, and Agency in Medieval Art

The essays in this volume, from those that look at patronage from a theoretical perspective as it relates to issues such as gender, social and economic history, to individual case studies, highlight our need to look at the subject anew.

Brukervurderinger av Patronage, Power, and Agency in Medieval Art



Finn lignende bøker
Boken Patronage, Power, and Agency in Medieval Art finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.