Norges billigste bøker

Perspectives on Supported Collaborative Teacher Inquiry

Om Perspectives on Supported Collaborative Teacher Inquiry

Supported collaborative teacher inquiry (SCTI) describes the process of professional development in which teacher teams build collaborative structures for the purpose of inquiring into aspects of their own instructional practice. This title describes supported collaborative inquiry as a framework for teacher professional development.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415999267
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 188
  • Utgitt:
  • 11. februar 2009
  • Dimensjoner:
  • 152x229x13 mm.
  • Vekt:
  • 540 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Perspectives on Supported Collaborative Teacher Inquiry

Supported collaborative teacher inquiry (SCTI) describes the process of professional development in which teacher teams build collaborative structures for the purpose of inquiring into aspects of their own instructional practice. This title describes supported collaborative inquiry as a framework for teacher professional development.

Brukervurderinger av Perspectives on Supported Collaborative Teacher Inquiry



Finn lignende bøker
Boken Perspectives on Supported Collaborative Teacher Inquiry finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.