Norges billigste bøker

Political Campaign Communication in the 2016 Presidential Election

Om Political Campaign Communication in the 2016 Presidential Election

This updated eighth edition of Political Campaign Communication adds an essential overview of the 2016 presidential campaign. The concise update explores key issues that arose in 2016 including candidate surfacing, the changing role of advertising, social media, journalism and the rise of fake news, and issues of gender.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781538110058
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 30
  • Utgitt:
  • 1. desember 2017
  • Dimensjoner:
  • 252x177x10 mm.
  • Vekt:
  • 88 g.
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Political Campaign Communication in the 2016 Presidential Election

This updated eighth edition of Political Campaign Communication adds an essential overview of the 2016 presidential campaign. The concise update explores key issues that arose in 2016 including candidate surfacing, the changing role of advertising, social media, journalism and the rise of fake news, and issues of gender.

Brukervurderinger av Political Campaign Communication in the 2016 Presidential Election



Finn lignende bøker
Boken Political Campaign Communication in the 2016 Presidential Election finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.