Norges billigste bøker

Political Economy of Media and Communication

Om Political Economy of Media and Communication

The first book dedicated specifically to research methods in the political economy of media and communication, it provides a methodological toolkit to investigate the functioning of media, technology, and cultural industries in their historical, institutional, structural, and systemic contexts.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032473062
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 380
  • Utgitt:
  • 1. februar 2024
  • Dimensjoner:
  • 229x152x24 mm.
  • Vekt:
  • 592 g.
  På lager
Leveringstid: 4-8 virkedager
Forventet levering: 2. oktober 2025

Beskrivelse av Political Economy of Media and Communication

The first book dedicated specifically to research methods in the political economy of media and communication, it provides a methodological toolkit to investigate the functioning of media, technology, and cultural industries in their historical, institutional, structural, and systemic contexts.

Brukervurderinger av Political Economy of Media and Communication



Finn lignende bøker
Boken Political Economy of Media and Communication finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.