Utvidet returrett til 31. januar 2025

Political Marketing and the 2015 UK General Election

Om Political Marketing and the 2015 UK General Election

Each chapter of this book has been specifically commissioned to focus on one of these aspects of the campaign (targeted campaigning, branding, core messages, advertising, media management, online campaigning and the campaign in the marginal seats).

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781137584397
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 151
  • Utgitt:
  • 23. mai 2016
  • Utgave:
  • 12016
  • Dimensjoner:
  • 220x159x16 mm.
  • Vekt:
  • 342 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Political Marketing and the 2015 UK General Election

Each chapter of this book has been specifically commissioned to focus on one of these aspects of the campaign (targeted campaigning, branding, core messages, advertising, media management, online campaigning and the campaign in the marginal seats).

Brukervurderinger av Political Marketing and the 2015 UK General Election



Finn lignende bøker
Boken Political Marketing and the 2015 UK General Election finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.