Norges billigste bøker

Political Rhetoric, Social Media, and American Presidential Campaigns

- Candidates' Use of New Media

Om Political Rhetoric, Social Media, and American Presidential Campaigns

This book explores how social media influenced presidential campaign rhetoric. Janet Johnson discusses media use in American presidential campaigns as well as social media campaigns for Barack Obama, Mitt Romney, Hillary Clinton, and Donald Trump.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781498540834
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 226
  • Utgitt:
  • 10. desember 2020
  • Dimensjoner:
  • 162x239x19 mm.
  • Vekt:
  • 458 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 4. august 2025

Beskrivelse av Political Rhetoric, Social Media, and American Presidential Campaigns

This book explores how social media influenced presidential campaign rhetoric. Janet Johnson discusses media use in American presidential campaigns as well as social media campaigns for Barack Obama, Mitt Romney, Hillary Clinton, and Donald Trump.

Brukervurderinger av Political Rhetoric, Social Media, and American Presidential Campaigns



Finn lignende bøker
Boken Political Rhetoric, Social Media, and American Presidential Campaigns finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.