Utvidet returrett til 31. januar 2025

Postmodern Advertising in Japan - Seduction, Visual Culture, and the Tokyo Art Directors Club

Om Postmodern Advertising in Japan - Seduction, Visual Culture, and the Tokyo Art Directors Club

A major study of postmodern developments in Japanese advertising and art

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781611686548
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 280
  • Utgitt:
  • 6. januar 2015
  • Dimensjoner:
  • 179x256x18 mm.
  • Vekt:
  • 768 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. desember 2024

Beskrivelse av Postmodern Advertising in Japan - Seduction, Visual Culture, and the Tokyo Art Directors Club

A major study of postmodern developments in Japanese advertising and art

Brukervurderinger av Postmodern Advertising in Japan - Seduction, Visual Culture, and the Tokyo Art Directors Club



Finn lignende bøker
Boken Postmodern Advertising in Japan - Seduction, Visual Culture, and the Tokyo Art Directors Club finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.