Norges billigste bøker

Power, Media, Culture

- A Critical View from the Political Economy of Communication

Om Power, Media, Culture

This book updates and revalidates critical political economy of communication approaches. It is destined to become a work of reference for those interested in delving into debates arising from the performance of traditional and new media, cultural and communication policy-making or sociocultural practices in the new digital landscape.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781137540072
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 220
  • Utgitt:
  • 7. juli 2015
  • Dimensjoner:
  • 223x146x20 mm.
  • Vekt:
  • 424 g.
  På lager
Leveringstid: 4-8 virkedager
Forventet levering: 3. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Power, Media, Culture

This book updates and revalidates critical political economy of communication approaches. It is destined to become a work of reference for those interested in delving into debates arising from the performance of traditional and new media, cultural and communication policy-making or sociocultural practices in the new digital landscape.

Brukervurderinger av Power, Media, Culture



Finn lignende bøker
Boken Power, Media, Culture finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.