Utvidet returrett til 31. januar 2025

Presidential Campaigns in the Age of Social Media

- Clinton and Trump

Om Presidential Campaigns in the Age of Social Media

This book offers content analyses of the 2016 presidential candidate campaign messages from the primary and the general election. The chapters examine both new (Twitter, Facebook) and traditional (TV spots, debates, speeches) media employed in this contest.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781433168222
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 170
  • Utgitt:
  • 17. desember 2019
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 229x155x17 mm.
  • Vekt:
  • 384 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Presidential Campaigns in the Age of Social Media

This book offers content analyses of the 2016 presidential candidate campaign messages from the primary and the general election. The chapters examine both new (Twitter, Facebook) and traditional (TV spots, debates, speeches) media employed in this contest.

Brukervurderinger av Presidential Campaigns in the Age of Social Media



Finn lignende bøker
Boken Presidential Campaigns in the Age of Social Media finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.