Utvidet returrett til 31. januar 2025

Promoting Enterprise-Led Innovation in China

Om Promoting Enterprise-Led Innovation in China

Explores policy options for China to implement its strategy of enterprise-led innovation. This book recommends actions along 4 dimensions: pursuing a balanced strategy, creating the right incentives, building capacity of the private sector, and strengthening the ecosystem for the venture capital industry.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780821377536
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 168
  • Utgitt:
  • 22. april 2009
  • Dimensjoner:
  • 229x152x9 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Promoting Enterprise-Led Innovation in China

Explores policy options for China to implement its strategy of enterprise-led innovation. This book recommends actions along 4 dimensions: pursuing a balanced strategy, creating the right incentives, building capacity of the private sector, and strengthening the ecosystem for the venture capital industry.

Brukervurderinger av Promoting Enterprise-Led Innovation in China



Finn lignende bøker
Boken Promoting Enterprise-Led Innovation in China finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.